VeRy Imp0rtAnt & SpeCiaL…..Because It's about my love!, too


ღ رویای عشق ღ

در نزن که بازه در / واسه حرفای تازه تر × سوار کلمات بشیم کم کم / اگه پایه ای بشین ترکم × دربست بریم به مقصد / پس حرکت به زیر این خط

سلام بروبچه ها....!!!

خوفین؟؟؟؟

امروز خیلی روز مهمیه........!!!

چرا؟؟؟

یکی از دلایلش اینه که هفتمین روز تابستونه و من عدد هفتو خیلی میدوســـــــــــم.........!!!

دوم اینکه صدمین روز ساله و 2*2*25=100 و 2 و 5 هم اعداد مورد علاقه من هستن.......!!!

سوم اینکه امروز چهارشنبه س و فقط سه نفر میدونن چرا این روز واسم مهمه و دوسش دارم........!!!

و خیلی دلایل دیگه که این جا نمیتونم بگم......!!!

................

امروز قراره اولین قسمت بهترین و طولانی ترین قصم (زندگیم!) به اسمه عشق ابدی رو بذارم.......

و همین طور موزیک وبمم عوض کردم و یکی از آهنگ های مازیار فلاحی رو گذاشتم، این آهنگشو به اندازه ی آهنگای آرمیـــــــن جووووووووووووونم و یــــــاس عــزیــز دوس دارم؛ چون حرف دل منو میزنه(البته به جز قسمت های خداحافظیش).........!!!

می خواستم قالب وبمم عوض کنم ولی نشد..... چند روز دیگه عوض میکنم.....!!!

................

از این به بعد اینجا فقط و فقط قصه و عکساش آپ میشه......!

بقیه حرفامو تو وبی که قراره تا چند روز دیگه با عشقم بزنیم، مینویسم و لینکشو اینجا میذارم......

قصه رو تو پست بعدی میذارم......اون دوستامم که قبلا خوندن اگه وقت و حوصله دارن، دوباره بخونن بعضی جاهاشو تغییر دادم.....!!!!

...............

راستی بچه ها خیلی نامردین......

من نیام سراغ شما، شما اصلا منو نمیشناسین نه؟؟؟!!!!!

بابا یه اســی تکــی کـــامنتــــی لنگــــه کفشــــی چیــــزی.........!!!

البته به جز صبــــــا جووون و الــی جووون و فائزه و زهرا گلی و یه ذرم م.ب و مهدیه.ا .........!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

HELIA-SAEED
ساعت11:48---10 تير 1391
سلام وبلاگ عالی داری به وبلاگ منم سر یزن و نظر بده ممنون
جوابتون: آدرس وبتونو ناقص گذاشتین.......


حیونه گمشده...
ساعت13:05---7 تير 1391
قالبتم قشنگه ولی اگه دوست داری عوض کن...


حیونه گمشده
ساعت12:57---7 تير 1391
روزت مبارک....
جوابت: تنکس ئه لـــــــــــــــــــــــــــــــــــــات.........!!!!!!!


کاش یکم بارون بگیره
ساعت12:30---7 تير 1391
دعوتم کن به یه بوسه گوشیه دنج یه رویا.من میخام با تو بمونم از الان تا ته رویا.من میخام باشم کنارت با همین رویا بمیرم.من میخام بمیرم اما دستاتو توی دستام بگیرم.واسه به تو رسیدن این همه شب رو دویدم.خسته از طلوع فردا شب به شب خوابتو دیدم




سلام زیبا بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,ساعت10:31توسط alone pearl | |